ΛΕΓΩ-ΛΟΓΟΣ

Dawno, dawno temu (bo przecież wtedy jeszcze naszych niektórych uczniów nie było na świecie), pewien filozof i wykładowca akademicki wpadł na rewelacyjny pomysł jak wykorzystać góry (albo wiaderka) klocków Lego w szkole.

Pan Jarosław Spychała, bo to o nim mowa, opracował w ten sposób niezależny program rozwijania kreatywności LEGO-LOGOS, wykorzystywany jako metoda wspomagająca nauczanie na lekcjach etyki i filozofii, języka polskiego i języków obcych, przedsiębiorczości, zajęciach plastycznych oraz wszędzie tam, gdzie elementem składowym jest kreatywność i myślenie abstrakcyjne.

W naszej szkole metodę zastosowała pani Karolina, nauczycielka języka polskiego. “Na pierwszy ogień poszli” uczniowie klas 5.tych.

Foto-relacja z lekcji jest doskonałym dowodem na to, jak mocno wszyscy się zaangażowali. A komentarz Darka z klasy 5b mówi wszystko: “Takie lekcje chciałbym mieć codziennie”.

Drogi Darku, tego nie możemy Ci zagwarantować. Ale na pewno nie ostatnia!

Powrót